Partnerzy serwisu:
Drogi i autostrady

Są oferty dotyczące Beskidzkiej Drogi Integracyjnej

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Cemex Polska
Colas
Mostostal Warszawa
Roverpol
ULMA Group
Holcim Polska
BATARUS
Schuttlfix
PBI Infrastruktura

Data publikacji:
25-02-2025
Ostatnia modyfikacja:
25-02-2025
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
RI

Podziel się ze znajomymi:

DROGI I AUTOSTRADY
Są oferty dotyczące Beskidzkiej Drogi Integracyjnej
fot. GDDKiA
GDDKiA ma już oferty na dokumentację projektową dla pierwszego odcinka Beskidzkiej Drogi Integracyjnej. Mowa o trasie Bialsko-Biała Hałcnów (bez węzła) – Bulowice (z węzłem). Jest dziesięciu chętnych, wszyscy zmieścili się w budżecie.

Przetarg dotyczy przeprowadzenia badań geologicznych, przygotowania projektu budowlanego i uzyskania pozwolenia na budowę dla pierwszego odcinka Beskidzkiej Drogi Integracyjnej. Ten fragment to 16 km między węzłami Bielsko-Biała Hałcnów (Suchy Potok) i Bulowice. To pierwszy z czterech odcinków, na które podzielono przygotowania do BDI.

GDDKiA zarezerwowała budżet w kwocie 45,530 mln zł. Oferty złożyło 10 podmiotów.

Są to: konsorcjum MPMPRB śnieg 11,525 miliona złotych konsorcjum Sweco i Autostrada II – 25,582 mln zł, Mosty Łódź – 29,312 mln zł, Voessing Polska – 31,297 mln zł, TPF– 33,839 mln zł, Trakt – 35,344 mln zł, Databout - 36,276 mln zł, Ivia - 37,453 mln zł, Promost Consulting - 38,750 mln zł oraz Europrojekt Gdańsk - 42,234 mln zł.

To pierwszy, najbardziej wysunięty na zachód odcinek przyszłej BDI (wyjazd z Bielska-Białej w kierunku wschodnim). Ominie od północy miejscowość Kozy i utworzy południową obwodnicę Kęt. Na trasie powstaną trzy węzły: Kozy, Kęty i Bulowice po zachodniej stronie Andrychowa. Ten ostatni węzeł połączy S52 z obecną DK-52.

Na wszystkich czterech odcinkach BDI inwestor planuje wykonać łącznie ponad 6,6 tys. odwiertów i prawie 2,4 tys. sondowań. Średnia głębokość odwiertu wyniesie 11 m, a w razie potrzeby odwiert może mieć nawet 30 m. Celem jest poznanie budowy geologicznej terenu, pobranie próbek i szczegółowe określenie warunków nośności podłoża. Sondy będą natomiast wprowadzane na głębokość średnio 13 m. Przy ich pomocy sprawdzony zostanie opór jaki stawia grunt i jaką ma nośność.

Obecnie trwa także przetarg na kolejny odcinek BDI między Chocznią a Kalwarią Zebrzydowską. To fragment, który utworzy obwodnicę Wadowic i Kalwarii.

Cała Beskidzka Droga Integracyjna, czyli S52 od Bielska-Białej do Głogoczowa połączy Bielsko-Białą i miasta Kęty, Andrychów, Wadowice oraz Kalwarię Zebrzydowską z DK-7, czyli zakopianką w Głogoczowie. Będzie miała 61 km i powstanie w nowym śladzie. Trasę zaplanowano jako dwujezdniową z dwoma pasami ruchu w każdym kierunku.
Partnerzy działu

Cemex Polska
Colas
Mostostal Warszawa
Roverpol
ULMA Group
Holcim Polska
BATARUS
Schuttlfix
PBI Infrastruktura

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

Zobacz również:

Kongresy
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Rynek Kolejowy
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5